روز نوشته های من

اینجا انعکاس ذهن من است.
چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

مثل پدر

به نام خدای عزیزم...

سلام.

دیشب سر سفره یه اتفاق قشنگ افتاد.خواهرم میخواست بره نوشابه بگیره و گفت چه رنگی بگیرم.من و داداشم گفتیم لیموناد بگیر.خواهرم دوباره می پرسید چه رنگی بگیرم و ما دوتا می گفتیم لیموناد و بقیه هم نظری نمی دادند.تا اینکه بابام خیلی آروم گفت خب لیموناد بگیر و خواهرم گفت خب رفتم لیموناد بگیرم.همون موقع من و داداشم ذوق خودمون را نشون دادیم و داداشم گفت آخ جون بالاخره حرف ما شد؛که بابام بهش گفت یه کم من پشتت اومدم که حرف تو شدا...

 

به این فکر کردم که هرچی هم این بچه و حتی منی که از خواهرم بزرگتر هستیم می گفتیم لیموناد اهمیت نمیداد ولی تا بابام خیلی آروم گفت،اهمیت داد و پذیرفت.

به این فکر کردم مگه ما اعتقاد نداریم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف )پدر امت هستند،خب یه موقع هایی شاید اگه حرفی را به پدر بزنیم،با یه اشاره حل بشه🙃🙃

امام زمانم،میشه برام پدری کنی😍😍تا الان پدری کردی ولی بازم مثله همیشه برام پدری کنی و کمکم کنی😍😍😍😍

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۲
طیبه علی حسنی

نظرات  (۲)

خدا از طریق امام زمان بما افاضه وجود میکنه. ایشون روزی 3بار برای ما استغفار میکنن و چقدرر قلبشون به درد میاد وقتی کارهای مارو میبینن.

با دعاهای ایشون ما و جهان سرپاست وگرنه ما آدم ها اینقدر بدی کردیم که جهان تاب نداره و از هم فرومی پاشید. اونا هزاااااار برابر پدرمادرامون دوستمون دارن( حدیث داریم) پس مطمئن باش همیشه داره نگاهت میکنه و پدری میکنه برات.

موفق باشی عزیم

پاسخ:
ممنون از پاسخ زیبایی که گذاشتید.. 
واقعا سجده ی شکر میخواد که امام زمانمان برامون پدری می کنند😍😘
۰۳ مهر ۹۹ ، ۰۵:۴۷ نسیبه حق شناس

خیلی خوش بیان هستین شما و واقعا پندگیریهاتون جذابه

ماشالاتون باشه که اینقدر دل آماده ای دارین و سریع ارتباط برقرار میکنین

پاسخ:
قربون محبتمون برم من
واقعا نظر لطف شماست😘😘
قطعا خودتون خیلی دل پاک و آماده ای دارید که به دلتون میشینه 😘😘😘

انشاالله مثل همیشه که برامون پدری کردند بازهم پدری کنند😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی